Bloggintresserade

lördag 29 mars 2008

Hälsa och helhet

Nyss hemkommen efter en underbar förmiddag med spa (1 ½h) samt överkropps och ansiktsmassage (1 h). Akupressur...ah vad ljuvligt. Det var en vansinnigt duktig massör det märktes. Jag var enormt spänd i vänsterhalvan den som har fått stryk av stroken och snacka om vad skönt det var med ansiktsmassagen. Den kan få mig att inbilla mig att jag har känsel i vänstra halvan fortfarande. Kanske... hon bekräftade mina funderingar om att stimulera nerver och celler genom ansiktsmassage kanske skulle det kunna hjälpa till att läka störda kontakter mellan hjärnhalvorna, men det var inte vetenskapligt bevisat poängterade hon sedan. Ja isf. är det väl värt ett 5 kort. Ja det hade varit värt betydligt mer... i vilket fall som är det oerhört njutbart med aromabehandling tänker jag.



Det är en sight som växer fram successivt med massor av tips på kläder, skor etc. Flickornas vision är att dela med sig av sina kunskaper och erfarenheter av mode, resor, spa, hälsa och livsstil.

Inga kommentarer: