Bloggintresserade

lördag 5 april 2008

Loppisfynd

Lions loppis. Hem kom jag med en söt handmålad uppläggningskarott nr 74 från Höganäs (20 kronor), en liten bricka i teak (5 kronor) samt en specialbeställd bibel från Glasgow 1992 materialet är svart kalvskinn utförandet har register samt guldinfattade blad (10 kronor) under armen. Det finns i den fina Bibeln i slutet en uppslagsdel samt kartor. Massor av spännande läsning. Blev jätteglad för ditt på morgonen Ann. Kul att höra hur du har det...och man blir alltid så glad av hur du formulerar dig :) !!!Sedan har jag fått svar på mitt mail till Per-Olof. Längtar till nästa helg när vi får äran att assistera med byte av däck. Låter mysigt att till Danmark, gäller att passa på när det är så praktiskt att båten ligger strax utanför hörnet. Ska du på HIF hälsa till Runo från mig vet jag!

Inga kommentarer: