Bloggintresserade

tisdag 9 augusti 2011

EN KVÄLL PÅ ÅHUS STRAND

Underbara färger







Härlig vattentemperatur. Idag skulle man haft badkläder med










"Ingen rädder för vatten här ... "Om det nu vore så väl. Charlie har blivit rejält skrämd. Visst följer han med Eva-Katrine en bit ut, men sen är det som han kommer på var han är och sätter genast upp på land.



WUBBA är absolut en favoritleksak. Den får han bara ha vid havet och den är han jätterädd om...







Nog känner man stillheten, 2 mindre pojkar leker i vattnet en bit bort annars har vi stranden för oss själva...





Ser ni detsamma som jag ; En gris i skogen... det måste väl vara ett vildsvin?








Hej Monica jag kan inte kommentera på din blogg så din kommentar kommer tillfälligt här. Vill du så kan du ju flytta över den under din blogg med mitt namn under:


Din murgröna är maffig!!! Häftig lyktstolpe och att så där på eget bevåg börja klä den i vackraste grönt... vilket gott initiativ!!!
Fina foton på alla dina kryddor och då syftar jag även upphovet som jag förstår att det fortfarande är så pass krut i så han passar fru Monica :-) Kram Ingela


Hej Kerstin detsamma gäller dej:


Hallå! Abstinens kan man få för mycket... det här låter ju som den snällare sorten.
Badare och vadare skillnaden är ju inte så stor om man tänker efter åtminstone inte orden och även badare kan ju vara vadare...
Ha det gott min vän få se om jag måste vara anonym idag Kram Ingela på Hållplats Åhus


2 kommentarer:

Ulla sa...

Svinaktigt ser det ut! Det övriga helt underbart.

Marie-Anne sa...

Vilken fantastisk kväll! Det är bara att hoppas på några fler sådana....Underbara sensommarbilder från stranden! Kram Marie-Anne