Bloggintresserade

fredag 26 augusti 2011

TRUE TALENT

För oss musikälskare har det vart en helt fantastisk vecka! True talent har startat på kanal 3 och vilka "superduper" talanger det finns. Nu har jag valt ut några som jag menar tillhör absoluta godbitar Karin sjöng så vi rös av välbehag. Att detta är en kvinna som älskar att sjunga går inte att ta fel på, och jag kan då säga att vi var helt överens budskapet gick fram, vi älskade att lyssna på henne. Nu ser jag fram emot att se hur de kommer att utvecklas.















5 kommentarer:

Marie-Anne sa...

Jaha - inte har jag trean......får lita på dig! Kram Marie-Anne

Ölandsvindar sa...

Det är så fantastiskt! Det tar aldrig slut på bra sångröster.Lite jobbigt att programmet går flera kvällar i veckan men jag får ta en titt då och då.
Trevlig helg!
Kerstin

Möllebacken sa...

Hallå.
Om du går in på inställningar/ publicering, där har du överst blog*spot adress. där ska du ändra din adress till den nuvarande. Hoppas att det är till någon hjälp.
Här har vi sluppit åska men lite regn. Där emot så har det varit frontmöten så att huvudvärken har tryckt på.

Ha en fin kväll.
Kram Pella

Gunilla sa...

Hej Ingela

Det programmet kan jag inte se.

men visst finns det de som har otroligt fina sångröster och som inte upptäckts ännu så det är ju bra med sådana program.

Ha det gott
Gunilla

Steekjes en Stygn sa...

Roligt att du besökte mig på min fransk-holländsk-svensk blog.Inte har jag sett det tv-program förstås men i Holland går något liknande och det är helt otroligt så mycket (gömd) talent som finns.
önskar dig en fin vecka.
Anje