Bloggintresserade

torsdag 25 augusti 2011

TÄVLING :-)

Ojsan jag höll ju på att glömma filmen (DVD).
Hoppas att jag lyckades fresta er att se
SEA WOLF
se härunder.


http://hallplats-ahus.blogspot.com/2011/08/sea-wolf.html



I så fall är reglerna som följer:

1 lott genom att skriva en kommentar till detta inlägg.

2 lotter får du om du dessutom länkar.

3 Lotter om du både länkar och lägger till dig som följare, till min blogg.
Det gäller självklart om du redan är följare här på Hållplats Åhus

Skriv i kommentaren hur många lotter du har valt.


Nu heter det deadline, men kan vi inte komma överens om att kalla det för livlina istället...? Åtminstone i detta forum ;-) Den 5 oktober på kvällen passar mig bra med dragning



6 kommentarer:

Ölandsvindar sa...

Här kommer då en liten ansökan om en lott. Kan vara trevligt någon mörk höstkväll när maken snarkar under filten i soffan och vinden viner utanför.
Kram på dig och trevlig helg.
Kerstin

Möllebacken sa...

Hallå. Jag är gärna med och tar tre lotter. Länkar från mig och hoppas på att det ger effekt med tanke på att jag knappt har besökare nu för tiden, men det är ju inte konstigt med tanke på att jag själv är dålig på att besöka och lämna kommentarer :) Hoppas att allt är bra.
kram Pella

Möllebacken sa...

Men du..... är det biobiljett eller film som du lottar ut, blir inte riktigt klok på det? :)
Kram

Tina sa...

Lotteri... Jippiii!! ;o))

Jag vill vara med.. Och med 3 hela lotter. Wao, vad spännande... Har inte sett filmen och är väldigt nyfiken på den.

Hoppas att du får en trevlig helg. Själv fortsätter jag med målningen.

Re-dizain sa...

Låter underbart!!! jag vill gärna vara med:)

Anonym sa...

Hej!Tittar in via min Moster Tinas stuga.Vill gärna ha en lott för en bra film kan va bra att ha så här i mörkare tider./Veronica