Bloggintresserade

fredag 25 februari 2011

ANINGEN SENT

... för gympapass... men idag gör vi som i gesällvisan som vi vill om vi känner för att ta Eva-Katrine på orden idag så gör vi det. Det går absolut att spara det till en annan dag ;-)

UPPVÄRMNING till Katy Perry



... kör allt vad du kan till Stones och freestyla



Nu har du nog fått upp flåset ... fortsätt till Turner kör på som en tok ;-)



Varva ner lite, hämta andan och njut av låten- gå på samma ställe, stretcha till BRUNO MARS






Låt nr 5: skaka rumpa och dansa som en galning- få tillbaka flåset BEYONCE




Låt nr 6: skaka som bara Shakira kan göra… Eller? Rulla höfter :

http://www.youtube.com/watch?v=bmRkC93XJ8I (inaktiverad på begäran).

Låt 7: Fortsätt med "samba hållet" till toner av RICKY MARTIN:



Låt 8: varva ner och sjung med QUEEN

6 kommentarer:

Ulla sa...

Är det inte "fredag stundar helgen till" och då passar det bra med så mycket musik. Jag ska strax sätta mig i bilen och åka söderut så min helg får vänta lite för nu gäller det att vara alert.

Ingela sa...

Nu gör du mig osäker Ulla, låt mig se...
Måndag gör jag ingenting
tisdag ser jag mig omkring
onsdag går jag kring och vankar
torsdag sitter jag i tankar
fredag gör jag vad jag vill
lördag stundar helgen till

Men du många av oss var ju med på den tiden då det var vardag på lördagen... t.o.m. skola

Numera är helgen en dag längre och helst borde den vara längre än så om du frågar mig...

Kör nu försiktigt min vän och ha det så kul! Det ska vi ha! Kram Ingela

Möllebacken sa...

Hallå hurtbulle!
Jag fick mitt gympapass med 23 varubärande pallar med bl a trädgårdsmöbler.
Du, den fikan tar jag gärna live :))
Ha en fin helg.
Kram Pella

Ölandsvindar sa...

God morgon! Jag började med 8:an. Lite fuskigt kanske, men avkoppling är A och O. Ha nu en riktigt bra lördag!
Kram, kram
Kerstin

Bestemor Drillo sa...

Hm! Dette skjønner jeg nok lite av, men vil ønske deg og dine en herlig søndag!
Klem fra bestemor!

Anonym sa...

Va skönt, jag funderar på att åka hem och köra ett pass sen efter skolan=)...Snacka om att jag är trött idag, hur är det med dig nu när lovet är över?

Kram eva