Bloggintresserade

måndag 26 maj 2008

Mellandag även vädermässigt

Första dagen på riktigt länge helt utan sol (idag Ann får vi stråla själva). Hemma igen från jobbet och nu ska Lucky och jag ut på en liten tur. Känns inte alls så frestande som det brukar. Mats är på kurs idag på Betongens hus i Hässleholm och på vägen hem ska han spela fotboll med Korplaget i Kristianstad.


Passade på när vi var ute att ta ett till foto också på kökssidan, men på andra hållet. Som du ser Mona så frodas det bra i trädgården gör säkert detsamma hemma hos dig. När kommer ni hem nästa gång?

Här duggregnar det Per-Olof och Runo, men det öser inte ner som det har gjort hos er idag på andra kusten. En riktigt "ligga i idedag" låter som en bra ide att spela spel P-O. Jag tror att jag ska passa på att knyta mig en stund.

Förresten tack för att du introducerade Melissa Horn för mig Anna-Karin. Om ni andra också har missat henne ta skadan igen vet jag
http://www.youtube.com/watch?v=37rBTst0Bsc&feature=user

Mer info på sidan http://www.melissahorn.se/melissa

Inga kommentarer: