Bloggintresserade

tisdag 8 december 2009

Tisdag

... vad annat än mörkt och tröttigt? En kopp kaffe och en glutt på Robert Gustavsson...




Ann: "Mörkt och stilla och torrt ute. Idag skall jag luncha med flickorna från ex-jobbet, kul!"

Ja, ha nu så roligt, säkert har ni en massa ny info att utbyta med varandra! Gott för kropp och själ.

"... Håller tummen att du blir vaccad idag!"

Ja, vi får väl se. Efter en del om och men har det fixat sig med Charlie så jag kan hoppa av bussen vid Glashyttan och sen gå till vårdcentralen, förhoppningsvis få spruta och gå hem. Därefter Charlierunda. Har den gamla stegräknaren på det lär bli många steg om jag nu förstår mig på den vill säga. Kommer med all säkerhet att formligen stupa i säng sedan...

Ja, de pratade ju även denna morgon på nyheterna om alla som skulle bli utförsäkrade efter jul vet inte,kanske tillhör jag också alla dem som huvudlöst kastas ut i arbetslivet utan att det är praktiskt möjligt... försöker att inte tänka på det... förresten är ju inget annat möjligt heller.


Hemma efter lång promenix sprutad och klar nu väntar Charlieturen sedan tupplur.

En hög fönsterkuvert i brevlådan samt ett tjockt spännande kuvert adresserat till ego. En "Bröllopstidning" Tusen tack E-K, den ska jag läsa innan jag knoppar in :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tyckte du att tidningen var fin att bläddra i :) haha

Stackars Robert, han får inte ut orden och så fnissar han för att det låter roligt och det blir pinsamt för han inte får fram frågan:)

Puss eva

Ingela sa...

Ja tidningen är superfin, där finns ju massor att läsa.

Ja, Robert har ju verkligen problem inte nog med att han inte får fram vad han vill ha sagt... dessutom så blir han bemött på ett sätt som inte är utvecklande och tryggt för honom.

Istället blir han bemött handgripligen, på ett obehagligt sätt av en som absolut inte äger det här tålamodet som krävs i mötet.

Psykologen sitter handfallen emellan hötapparna så att säga...