Bloggintresserade

söndag 29 juni 2008

På bilauktion

God morgon mina vänner, ingen sol här ännu inte. Ganska molnig himmel, men man vet ju inte vad som händer frampå dagen. Så nu har det blivit ytterligare några rader och någon strykning i manuset. Många bäckar små blir snart till en hel å brukade farmor säga.



Tack Ann för fina bilder. Längtar efter att få se ert hus i reality. Kanske kan det bli en lite tur på Mats semester beroende på hur det är med den lille hunden. Just nu vågar man inte bestämma någonting.


Kan inte låta bli att delge denna bild som jag tänker vittnar om ett gediget hantverk. Missade ju att skriva att jag verkligen beundrar kakelugnen till höger.





Hittade ett läckert kort på ett träd på Haväng. Det har blivit liggande då jag inte vetat hur jag skulle vända det. Har nu experimenterat fram att man kan göra det i Paint. Vill gärna dela med mig, häftiga rötter ovan jord.




Sol i kungsträdgården och i hela Sverige sa de på Nyhetsmorgon, dock inte i Åhus, här regnar det. Mats, Karl-Mikael och jag ska på bilauktion i Tollarp idag. Få se om Karl hittar någon ny bil istället för hans fina Volvo han sålde för ett par veckor sedan. Nyss hemkomna. Det bidde ingen, inget lämpligt objekt idag. Däremot har vi varit ute och flyttat lite växter och grävt ogräsrötter vid dammen.

Pizza innan fotbollen... och vilken match, den kunde t.o.m jag njuta av. Torres mål var verkligen förlösande, tur (skicklighet!) att han fick utdelning för sitt slit.

Inga kommentarer: