Bloggintresserade

måndag 9 november 2009

Fogmåndag

Nyfiken Mini tittar fram bak Chris Martins axel:



Ann: "Helleduffsingen då! Så fina kattungarna är, vill se mer... :-)"

Kan glädja dig med att jag fick ett gäng dagsfärska bilder igår från dotra Anna-Karin. Tänker portionera ut dem de närmsta dagarna.
__________
 
Ann: "... Kollat väderprognosen hela helgen ända till nu å makens vägnar, stor gjutning idag med start kl halv åtta, en tre-fyra bilar tror jag".



Vilket tufft och tungt utejobb...förstår att de är beroende av hyfsat väder. Hur är det med honom och hans arm nu, för visst var det väl armen som fela?
__________


I skarven innan bussen skulle gå rusade jag in på Röda korset tänkte kolla efter begagnade pianonoter. Fick syn på en Kappa, absolut underbar och i nyskick. Grafitgrå med pälskrage Mohair Alpacka 120 kronor inklusive noter!



Och jag som verkligen behövde ett ytterplagg till vintern
Tänkte jag skulle kolla om jag fann något på nätet och halka då in på följande blogg och snacka om fräsiga handarbeten på adress: http://yllenetider.wordpress.com/2009/10/

Så nu är golv och en vägg på gästtoan klar. Få se om veckans dagar räcker till Men nöjda blir vi!









Eventuell vask, finns även i svart

5 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Men vilka sötnosar!

Hälsningar Maud

Anonym sa...

Mer bilder på kattungarna men också mer bilder på min älskling. Han är viktig och otroligt saknad. Idag 13.30 så ska jag träffade dem igen på tidningen....åhhh vad ska jag ha på mig? haha....:)

håll tummisarna.

Ha en bra dag i skolan. Puss och kram

Ingela sa...

Vi får se om vi kan fixa Charliebilder i eftermiddag

Vad gäller kläder du har massor av snygga kläder... jag gillar den där beige blusen du hade hemma sist med vita pärlor ... om du inte hade den förra gången vill säga...

Maya sa...

Åhhh...jisses vad söta dom är.

Anonym sa...

Vilken snygg jacka :) och lilla charlie fick också vara med :) haha! Bra!

Puss