Bloggintresserade

tisdag 23 februari 2010

Tyget en slitstark historia

5 kommentarer:

Petit Eyekiss sa...

Spännande och inspirerande!
Elisabeth

Anonym sa...

Onsdagsmorgon Inglan (förk av Ingela Pinglan)!

Tvärtom igår mot i förrgår, mulen snöig morgon och vid middag sprack himlen upp och solen strålade och snön gnistrade! Jodå, det blev ändå att gå ett varv med skyffeln och maken körde med fyrhjulingens plogblad på gårdsplan. Din vaktmästares ord om att det är ett SKOTTår iår blir epitetet för denna vinter som går till historien :-)

Ingen som funnit lösningen till att slippa vallarna när plogbilen passerat infarter? Trodde inte det, ser ingen möjlig eller rimlig lösning men tänkte jag kanske missar kvinnans list. :-D

Månne du tagit plats i kreativa rummet igår kväll då du lagt in videolänk om tyg :-) Vad bidde det?

Ha bra sportlovsdag!
Ann

Ingela sa...

Ja fann den här lilla filmen som jag hade missat i januari på tv. Jag missar ju det mesta för jag giter aldrig läsa tidningens program med sida upp och sida ner. Hade väl tänkt skriva några rade men av det bidde inget.

Men visst inspirerade den här informativa filmen och under gårdagen tillbringade jag en stund i kreativa rummet på syfrökens sida

Planen är klar för projektet. Tyget sicksackat och tvättat för att krympa det och så har jag strukit det. Det var väl i stort vad som hände igår.

Anonym sa...

Godmorgon du sköna, välkommen upp!

Nåt att titta på och le åt? -->

Ha ha, se perfekt täcke i bokreans och kung Bores tidevarv :-)
http://www.expressen.se/levabo/1.1893916/perfekt-tacke-for-den-intellektuella

Kan du gissa vad jag gjorde igår em?
http://www.youtube.com/watch?v=B4TH5UyjCs4
Jo, det var tillbud på havsaborre på C-G förstår du :-)

Gratta Masse på namnsdagen från oss!

A & M

Bestemor Drillo sa...

God kveld til deg Ingela!
Hyggelig å følge deg på bloggen!
Og jeg ønsker en god torsdag uten dansende snøflingor!! Klem!