Bloggintresserade

onsdag 2 juni 2010

HJÄRTAN PÅ TRÅD och SOLEN GLIMMAR



Ja, jag vet så heter de ju inte men kunde ha gjort. Så vackra!





Direkt från Åhus på morgonen. Aningen dålig skärpa för jag och Charlie hamnade en bit ifrån havet där vattnet glittrade så vackert av solen i vågkruset. Sedan vände vi stegen emot Paradiset igen. Dags att åka in till stan och jobbet. Och vem fick jag skjuts av om inte av Kar-Mikael själv ;-)

Idag har det varit ett underbart väder och nu känns det att sommaren har anlänt. Bara och kritvita armar och ben, vittnar om att vi är många som har längtat och suktat. Ännu framåt kväll var de sol och skönt ute då vi slaktade några ost och skinkgifflar till kvällsmat ute på soldäcket!



Imorgon är jag ledig. Härligt! Jag ser fram emot att vara lös och ledig, njuta och vad helst jag känner för.


Så ont i halsen och börjar hosta så smått. Bara det går över snabbt! Tills Stockholmsresan och då Mats ska ha lillsemester på hemmaplan.



3 kommentarer:

Milla sa...

Kl 18.00 är bordet bokat på Handelsbaren på Lördag :)

Fånga dagen sa...

Tjoflöjt.
Varmt och skönt i värmland också, men hr startat blåsa upp ordentligt nu.
Jag önskar dig en bra dag i morgon. Själv ska jag jobba igen och klockan ringer 04.00
Kram Lena

Ingela sa...

Tjoflöjt på er tjejer ;-)

EXAMEN, gott sällskap, Handelsbaren (nästintill premiär)... kan det bli bättre? Vi ses!

Hoppas att du har igen tiden i nästa ende Lena... så du kan göra som de grekiska kvinnorna ta igen dig före maten ;-)