Bloggintresserade

torsdag 17 juni 2010

EN HÄRLIG DAG

... Vilken glassig dag. Idag har jag bara gjort det som har fallit mig in. Planterat en del av sådant som jag har funnit självsått i trädgården, ryckt lite ogräs, städat ytterst lite...



... på det hela taget mest latat mig... bara se... Hänggungan på plats, lampan från Indiskan, katterna på planket... de blev jag rätt nöjd med faktiskt ;-)







Eftermiddag och Charlie i väntan på husse. Stilig är han sa Tina igår och visst måste man hålla med!

4 kommentarer:

Petit Eyekiss sa...

Wov! Snygg layout. Du ser ut att haft en sån dag som vi alla behöver ibland.
Skulle gärna dela en fika med dig där du sitter i lugn o ro
Kram
Bettan

Randiga Tråden sa...

Charlie är en ståtlig herre.

Möllebacken sa...

Vad mysigt! och så fint du har fått det. Njut nu vidare.
Kram Pella

Anonym sa...

Han är den vackraste hunden på denna jord, och han är min...=)

Ser ut som du har det mysigt i gungan....fick du och pappa mycket gjort eller har han pluggat hela kvällen?

Ska du inte bjuda ner Bettan på en fika i sommar =)

Kram eva