Bloggintresserade

lördag 12 juni 2010

FRI LUFT

...lördag full aktivitet en vända till skogen, Lions loppis för att se om kofferten var kvar... det var den inte men hoppas på bättre lycka kanske redan nästa vecka.





Samtliga utemöbler nu oljade ...















... samt ena sidan på kattsiluetterna...











Trädäcket och tillhörande utehörna strax struken en gång på insidan. Lite lurt väder... blåsigt och regnet hänger i luften man kan ju hoppas på uppehåll resten av dagen samt morgondagen så kanske detta blir färdigställt senast imorgon.

Till alla mina vänner som jag så grymt har försummat den senaste veckan önskar jag en trevlig helg. Även om jag inte har lämnat kommentarer har jag läst. Lovar bättring...

4 kommentarer:

Ölandsvindar sa...

Samma väder här men sista STORA krukan har blivit omplanterad och det känns jätteskönt. Det var Afrikas lilja med ett virrvarr av rötter.
Trevlig lördagskväll till dig
Kerstin

Ingmarie sa...

Lurigt väder?Skämtar du?
Inget väder alls skulle jag säga...
Var är SOMMAREN,inte på Österlen i alla fall.
Annars jämna plågor som man säger.

Kramen från mig

Tigris Predikantan sa...

Solen tittar lite genom molnen ... hoppas den vågar komma fram helt!
:)

Fånga dagen sa...

Godmorgon!
Vad aktiv du är då, men det är ju skönt att få trädgårdsmöbler i ordning förstås.
Vem har inte försummat, jag hinner verkligen inte med et här skrivandet så ofta, ibland måste man prioritera.
Men usch vilket tråkigt väder vi haft, regn och ruggigt.
Ha en riktigt skön söndag nu
Kram Lena