Bloggintresserade

tisdag 8 juli 2008

Tisdag

Hej på er allesamman. Ser ut att bli växlande väder idag också. Igår gick jag i däck på eftermiddagen och strax efter kom åskan...

Halloj Ann Er första semesterdag ser ju vilsam ut;-)
Semesterns första dag... mellanvägg nertagen :-) och mamma målar garaget
Vilka foton, jag har förmånen att följa er renovering är mäkta imponerad av kakelugnen!!!

Nu ska jag försöka nå vår vanliga veterinär för att berätta om besöket i Hässleholm och boka nya tider framöver. Fick inte tag på henne men hon skulle höra av sig till mig under dagen. Nu är det klart vi har fått tid i samband med att nuvarande pillerkur tar slut den 24/7. Det är inte cytostatika mor... förhoppningsvis kommer tumören att gå tillbaka så att den kan opereras, men nu handlar det om livskvalitet... mitt i allt håller jag med henne han kan inte välja själv. Bara den går tillbaka...

Lucky och jag tog vår runda i stället. Ute vid sidan om Fädriften gick en man och samlade ihop dagens skörd av brevlådor. Man kan ju undra varför det inte finns något roligare att göra än att förstöra och om ungdomar inte har någonstans att samlas...och om det kanske är så att dessa saker kan kopplas samman. Det är vad jag tänker...

Bensinen ner 10 öre/liter gäller diesel och vanlig bensin.

Oj oj oj vad det regnar idag! Hade tänkt baka bullar idag men ingen inspiration, lovar göra det imorgon. Anna-Karin ringde precis från Kristianstad hon kommer strax. Hon frågade om vi har några rabarber och om hon fick göra paj då. Absolut!

Inga kommentarer: