Bloggintresserade

lördag 22 november 2008

VECKANS PLING 46

Skulle du kunna tänka dig att fira julen utomlands?

Ja definitivt 63 % (7st)

Tveksamt 9 % (1st)

Absolut inte 27 % (3st)

Tydligen är det fler som kan tänka sig att att lämna Sverige och julen bakom sig...
Men om man räknar ihop tveksamt och absolut inte så blir det ju nästan lika många...(tillsammans alltså).

__________

Irenes kommentar: Som jag ser det , ser det ut som om det bara är en som röstat på tveksamt,, till Jul utomlands alltså,, Det var ju JAG såklart *Fniss*

Min tanke när jag röstade var hur underbart det hade varit om vi ALLA kunde åkt till Christine och firat Jul hos/med henne/dom där,, Så, det var min tanke bakom tveksamt,, ;)

3 kommentarer:

Irre Virre sa...

Hallo Sis ;)

Som jag ser det , ser det ut som om det bara är en som röstat på tveksamt,, till Jul utomlands alltså,,

Det var ju JAG såklart *Fniss*

Min tanke när jag röstade var hur underbart det hade varit om vi ALLA kunde åkt till Christine och firat Jul hos/med henne/dom där,,

Så, det var min tanke bakom tveksamt,, ;)

Bamsekram

Ingela sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ingela sa...

Som jag ser det är det viktigast att få vara tillsammans... i år blir vi en mindre skara. Men tänker att vi ändå på kvällen sammanstrålar med familjen. Per-Olof jobbar på dagen och på eftermiddagen ser vi fram emot att göra besök i kyrkan där Eva-Katrine kommer att sjunga julsånger tillsammans med flickkören.

Då är det jul känner jag! Det väcker så många minnen, minnen som man har med sig genom åren, blandat med nuet; det där lugnet och glädjen som bäst kan hämtas i kyrkan, gemenskapen, ljuset och sången!