Bloggintresserade

tisdag 10 mars 2009

Drygtisdag

... jag som sagt att jag aldrig drömmer... inatt vaknade jag av att klockan ringde... hade klart för mig direkt att jag ju började någt senare även om jag brukar hålla Mats sällskap... tänker du inte gå upp sa jag till Mats som satte sig käpp rakt upp i sängen...men klockan är ju bara 2... skönt minns jag att jag svarade
då kan vi sova en stund till... Hur tokigt kan man drömma... att klockan ringer... knäppt!

Egentligen bara en massa jobb. Hemma vid 6 på kvällen. Inom på Konsum Oxfärs 49 kr/kg hackebiff till middag i kväll.
__________

Ann: "Igår förmiddag gick min goa svärfar bort, ambulanser, telefon och allt upp och ner. Familjen samlad. Jag hör av mig framöver. Kram!"

Ja emellanåt stannar livet upp och vi påminns om hur förgängligt livet är och att ingen kan undkomma utan att vi alla inbegrips... TRÖSTEKRAM!
__________

Idag blev jag rekommenderad en bok som heter "En sorts kärlek" av Ray Kluun. På framsidan bild av en taggig ros och texten: En av de sorgligaste böcker som har skrivits. Känner bara hur jag måste ge mig in i denna boken snabbt, kanske redan ikväll eller imorgon. Tur hade jag som sprang till bokhandeln på lunchen för att köpa den som pocket. Slutsåld sa expediten, men vi har den inbuden på rean för 79 kr.
__________

I Paradiset "Bygglov" och "House" ikväll.
__________

Inga kommentarer: