Bloggintresserade

onsdag 3 mars 2010

Miljönissa?



Gör som jag kolla med konsumentverket vet jag!

http://www.miljomataren.konsumentverket.se/
Första riktigt härliga vårdag, solen värmer och fåglarna kvittrar. Första mötet idag på jobbet klart... nu närmar sig ledig dag med stora kliv :-) Efter en sömnlös natt väntade en dag som då jag ser tillbaka på den blev riktigt bra. Precis som om vädret påverkade oss alla. Slutade t.o.m en halvtimme tidigare efter ett konstruktivt 2:a möte med diskussioner runt en föreläsning. Återkommer tror jag i ämnet...

5 kommentarer:

Gudrun sa...

Jag har fått en cykel, den bara väntar på att få komma ut ;-)
med mig.
Ha en gó dag.

Ingela sa...

Hej
Bara att gratulera! Visst är det härligt att cykla! Så kommer man ut och rör på sig. Jag älskar min oranga fara. Jag kör ju inte bil numera så med min älskade cykel kan jag ändå komma rätt långt :-)

Ha en go kväll själv

Bea sa...

Hej!
Tack för ditt besök hos mig! Kul med nya avtryck!
Hmm..vårdag hos dig, (!) det känns verkligen avlägset för min del just nu, när snöyran lägger sina spår och snödrivan är ovanligt hög på sina ställen! Men, jag längtar till våren definitivt!
Ha en bra dag! /Bea

Fånga dagen sa...

Godmorgon kära du
Sömnlösa nätter är verkligen irriterande men tyvärr så finns de.
Du verkar ha klarat av din dag ändå så då är det väl ok.
Här har varit så vackert väder i två dagar att man blir alldeles stum. Sol och fågelkvitter, mmmm.
Vi får hoppas på en sån dag igen.
Ha en bra dag nu
Kram Lena

Gudrun sa...

Har något till dig på min blogg.
Kram