Bloggintresserade

fredag 9 januari 2009

Fredag

Så nu var det sista arbetsdagen den här veckan. Tomt och tyst på arbetsplatsen ännu. Endast telefonen som har börjat ringa. En del "redan" sjuka. Det kommer nog att bli en tuff period känns det som.

Den mesta snön har smält bort tills idag nu plusgrader.

Ann: "Helt annan dag idag! Helt barmark, +4,3 C och lite vind... Konstig dag igår, börja med omkring -13, mer snö och sen omslag och vid nattadags var det inte mkt snö kvar ute. Ingen nytta av michelin-ställ idag inte :-)
 
Härligt att höra att ditt blodtryck skött sig :-) Glad och lättad jag blir!"

Så nu ska jag strax pallra mig iväg jobbade ju på min lediga dag i onsdags och nu är mina lektioner avklarade för dagen. Köpt för lite garn håller på med ett projekt. Garnet nu slut i butiken. Kanske hittar jag ett snarlikt...ska se innan jag tar bussen hem. Men ännu ett ärende till först. Huvudet under armen, har glömt mobilen hemma idag skulle annars haft skrivit till dig Irene. Har däremot skickat ett litet mejl innan jag började bara så du vet lilla Fia-Lotta!

Välbehövlig eftermiddagslur.

Vad gott som vankas här ikväll? Entrecote...

Ser ut som om det är dags att börja hålla koll på Jeanettes blogg igen.

1 kommentar:

Jeanette... sa...

Önskar er en riktigt härlig lördags morgon i Paradiset!

kram syrran