Bloggintresserade

torsdag 1 januari 2009

Nyårsdagen

Sol och jättefint väder hela dagen. På morgonen såg jag en "guldfiskmås" som svävade över stugan. Det kändes som ett tecken...

Själv aningen piggare idag. Njutit en tallrik slät fil halv nio samt lite fil... (har en del feber för te skulle det vara). Hade tänkt skriva några rader på bloggen men nu behöver jag min säng. Vi får höras lite senare...

Ann: "God fortsättning på det nya året!! Nämen, har ni fått vinterkräksjukan, hua, krya på er."

Osäkert för det är bara jag som spyr. Men tänker att det är en kombination av hur vi har nosat upp någon sjuka och sedan är gravt nedsatta för att vår familjemedlem lämnat oss.

"... Här skiner solen över sjön och vi har 6 minusgrader. En rask promenad på maten för att rensa bort nattsuddet och nyårsklockorna går det nog åt idag :-)"


Har en jättefin bild på mobilen som ni får vänta på tills den är laddad. Hann precis se den innan mobilen dog.





__________

Kanske någon läsare av bloggen som har... man vet ju aldrig ska själv kolla bara sjukan ger med sig.

Irene : " ...letar mönster på bolero för fullt men inte lätt att hitta på svenska ... hittade eller rättare sagt pappa hittade till slut en sida med fullt av mönster på allt möjligt att välja på. Jag valde en bolero som jag kunde tyda, lätt och enkelt. Sånt gillar jag... snyggt garn och billigt 4 nystan à 100 gr för 69 kronor. Det blir en billig bolero"

Inga kommentarer: