Bloggintresserade

tisdag 20 januari 2009

Tisdag

...ser jag mej omkring, mej omkring, mej omkring"

Haj på er! "Svart kaffe" känns tidigt så det nästan söker... känns inte som om det ska bli bättre. Men det blir det väl ändå... Dystert och mörkt ute... jag har ju ändå en ledig dag att se fram emot imorgon... Tänker på dig Irene idag! Härligt att höra att du mår något bättre.

Regnet stod som spön i backen hela vägen till stan. Kan bli halt om det fryser på. Det var det igår sa Mats, kände du det. Nä det gjorde jag inte så då var det väl bara fläckvis då... och inte de fläckarna jag trampade på!

Ann: "Morron, Blåste rätt bra när jag somnade igår, idag ca 6 ms vind och litet nytt lager snö efter det som mest försvann igår.
 
... Svägerskan fick godkänt på sin tredje PIM, och kan slappna av till seminarie i mars, hon var så glad"

En fråga är det kanske PIMuppgiften som ligger som bildspel i Mail 2 Ann? Ska kolla det när jag kommer hem... Då var det som jag tänkte :)

"... Gotta dig inför din lediga dag imorgon :-)"

Sol och klarbå himmel vid middagstid. Rätt fuktigt men milt. Härligt!
Mötet inställt idag och flyttat tills nästa vecka. Skönt.

Så nu har jag sovit över 2 timmar (då är man trött) vaknade av att Mats ringde. Fortfarande rätt ljust ute fast klockan är 5. Skulle handla på vägen hem. Ikväll blir det laxkotletter. Jag har precis skalat potatis så nu står de på uppkok alltmedan Mats är ute och motionscyklar i uterummet. Middag därefter långpromenad och tv-kväll tillsammans med stickning.

Inga kommentarer: