Bloggintresserade

lördag 6 december 2008

Lördagsförmiddag i Åhus

Hosthost...glöffglöff. Få se om det hjälper att stiga upp en stund... Kanske skulle man ha sig en kopp varmt vatten förresten... Lekt med datorn kollat lite till på ditt E-K, deltagit i DTF:s Julquiss, försöka duger...

Någon idé till veckans pling? För tillfället idétorka... klockan har hunnit bli 6.15 nu är jag mogen för sängen igen...

Så nu har Mats och jag varit vid havet med Lucky blöt och rå luft...inte helt lyckat för hälsan. Men samtidigt känns det bra att Lucky är välrastad och fått ha kul en stund...inte mer än rätt faktist!
En runda i affären för att köpa grisöron (lördagsgodis) till vovven. Just nu ligger han och knaprar på ett i vardagsrummet. Mats och Per-Olof har killsnack och jag själv tar farväl av bloggen. Antar att jag har en del erfarenheter att berätta om imorgon. Då är det andra advent är det klokt?


Redo för avfärd nybadad, bottnat med en huvudvärkspilla och en kopp kaffe i strupen. Klockan är nu strax över halv 12.

Ann"Hej klänningsruta, Så fin... igen på foto före avfärd!"

Ja, tänker att jag fyndade när jag hittade den på Kapp Ahl på en snurra med reavaror strax efter sommaren. En bra bit under hundralappen faktiskt!

Inga kommentarer: