Bloggintresserade

lördag 13 december 2008

Lucia

...men var är Lucian på tv? Det undrade vi vid morgonkaffet. Sov till idag faktiskt ända tills halv åtta. När hände det sist? Ja, jag minns då inte! Hoppla därför! Hade redan varit kl. 7 vi får väl se lite på reprisen ikväll men vi vill inte missa faddergalan samtidigt, så det blir väl till att zappa...

Iaf nu är jag klar för att Maria och jag ska ta bussen in till Hälsa och helhet. Beställde för ett tag sedan aromamassage och spa, och nu är det dags! Mats och Lucky följde mig till bussen och fast jag hade sagt hej till dem båda vid hållplatsen, kom Lucky på en 20 m bort att jag inte längre var med. Han satte sig ner och ville inte fortsätta. De fick vänta tills bussen kört och då hade han ändå satt sig på ett par ställen till.

Oh så skönt med massage! Man känner helt degos efteråt.
__________

Ann : "Det var god mat igår på julfesten, vi var nästan 100 personer... det kändes i hörselgångarna :-) min privata taxi kom vid påringning och körde hem mig strax efter 22... Idag Lucia, och det småsnöar trots prognos om klart väder."

Ja visst skulle det bli sol i helgen... man kan inte lita på de där prognoserna.
---
"...Dona lite hemma idag och det blir fläskpannkaka till middag och ikväll pita med tacokött. I em får vi lussefika hos svägerskan... Ljuskrona på dig!"

...Ja viss man kanske ska äta något också idag. Pratat om det, det lutar åt en tacopaj recept i reseptboken med grahamsmjöl i degen.

Nyfiken över känslan att befinna sig i globen under ett så stort evenmang Eva-Katrine... kan man få en rapport?

Irene: På stan... besviken på Lucia på tv imorse... hade tänkt gå till domkyrkan men orken räckte inte till efter stan.

Inga kommentarer: