Bloggintresserade

fredag 11 september 2009

Whitney

Eva-Katrine: "Du lyssna på Whitney Houstons nya låt I look to you...så bra. Började gråta när jag hörde den :) Har ju alltid älskat henne!"

Du var inte gammal när du stängde in dig på rummet med hopprepet redo och tränade för att bli en ny liten Whitney...

E-K: "Nej, visst är det en bra låt. Hon är så otrolig, att hon kommer igen nu. Så underbart. Ja nej jag var inte gammal, gjorde allt för att sjunga som hon :)

... Mamma jag kan bara säga som hon gör till sin mamma I look to you och jag tar efter dig min underbara fina mamma".

Du är ju för go lilla loppan. Kärlek via internet.



Helt överens med dig; Den här låten och uppträdandet är starkt!

Smäktande toner som inte skymmer utan förstärker den tänkvärda texten. Tonerna,orden, krppsspråket... Detta är ännu en kvinna som som har upplevt den absoluta botten, har lyckats ta sig upp och dessutom når ända fram!!! Beundransvärt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej visst är det en bra låt. Hon är så otrolig, att hon kommer igen nu. Så underbart. Ja nej jag var inte gammal, gjorde allt för att sjunga som hon :)

Anonym sa...

Mamma jag kan bara säga som hon gör till sin mamma I look to you och jag tar efter dig min underbara fina mamma.