Bloggintresserade

torsdag 2 juli 2009

Mors trädgård

Tack för härliga trädgårdsfoton mor. Idag kommer den din trädgårdsstory. Är det någon mer text du vill ha med vid bilderna så sätter jag in den på plats :-)

Se och njut:





Underbart vackra Peacerosor 

Skönt att höra att det finns hopp för den plantan jag fick ner i jorden förra året. Då väntar jag och ser, men en stor knopp är där allt.









Brunnen







Kärran Penseorna i rullebören har jag plockat ihop. De har självsått sig emellan plattor! Så jag har inte köpt nya i år!











Potatis











Päron









Blommor Borstnejlikor och dahlior






På den här bilden blommar gräslöken!

Fingerborgs- blommor växer upp lite här o där i trädgården. Ståtliga!



Kommentar från Jeanette härunder: "Underbara foton:-) Skoj att få se mor & fars trädgård på detta sätt här på din blogg Ingela!
Så mycket som blommar så vackert. Själv har jag aldrig haft några 'gröna fingrar', så trädgården är som den är hos oss... Men den fungerar bra till lite agilityhinder
:-) "

1 kommentar:

Jeanette... sa...

Underbara foton:-) Skoj att få se mor & fars trädgård på detta sätt här på din blogg Ingela!
Så mycket som blommar så vackert. Själv har jag aldrig haft några 'gröna fingrar', så trädgården är som den är hos oss...Men den fungerar bra till lite agility hinder:-)

Kram Jeanette