Bloggintresserade

söndag 12 juli 2009

Barndop

Hoppla så försvann det utan jag hade gjort något... konstigt!!!!!!!!!!

Ann: "Igår fick vi lite regn på förmiddagen, sen lättade det upp och mest sol, dock inte så somrigt, faktiskt hade jag strumpor på! Kommer inte ihåg när jag sist hade det :-) I två nätter har vi haft täckena på oss, och fönsterglipa öppen, nästan frysigt fniss".
 
En eftermiddagspromenad blev det för oss efter maskinmek, städning, matlagning och pappersarbete, götapetter vad smultron och blåbär det finns! Svägerskan med man åkte hem, lite att dona med hemma för måndag börjar de jobba igen efter fyra veckor semester, herregud vad fort det gick då.
 
Idag har vi blandad kompott, blå och grå himmel, mer och mer sol men typ bara 14-15C. Hoppas på uppehåll så gräset kan bli klippt :-)"


Ska försöka se vilka bilder jag har kvar i datorn många kastar jag ju efter användning...





Lyngsjö kyrka där flickorna sjöng himlen är oskyldigt blå på Leos dop





Taklök på gärsgårn som omgärdar kyrkogården



På ena sidan keramikutställning



På den andra tavlor



Eva-Katrine på väg in i kyrkan



Altaret


Flickorna tränar



På kvällen promenad med Charlie här Täppetstranden och nya konstverket samt i fjärran pågår beachhandbollen



Strandbaren

Inga kommentarer: