Bloggintresserade

lördag 25 oktober 2008

Lögaredagen

Ja så var det lördag och redan halv 10. Klart väder, solsken och vindstilla! Vi har planerat en tur till stan för julklappsinköp tillsammans med dotern så fort som. Har läst ut min bok på morgonen. Recension kommer kanske i eftermiddag + utlovat recept.
Måste nu gå och göra mig iordning men ville bara att ni skulle veta att bloggen får vänta på sig idag.

...jag såg att du också var nödgad att åka och handla idag Ann. Visst är det konstigt att just detta papper tar slut kanske i de flesta hem emellanåt...vad vet jag.

Ann: "Enebärsbuskar har vi inte gott om (dom man kan hoppa gränsle över....), så eftersom jag glömt köpa toalettpapper får jag åka till stan och inhandla denna akuta förbrukningsvara idag :-)"

Sist gårdagen får ni ett tips på hur man kan sätta guldkant på tillvaron kanske från sin respektive...Åh vad fin den är Ann... har ju redan fått se ett foto på mobilen... men hur bar du dig åt...fotot fick du väl ändå ta med din gamla mobil... för så spacy är den väl inte i alla fulla fall att den kan ta foto på sig själv?...upptäckte precis ett intalat MMS och blev lika fnittrig som du Ann! Visade precis Eva-Katrine och Mats och E-K sa när ska ni egentligen träffa varandra?

___________

Nu hemma från stan har fixat ett par julklappar till Anna-Karin och Karl-Mikael. Hoppas att det ska bli lyckat. Synd att jag inte kan avslöja vad det är men då kanske de själva läser sig till vad de ska få.

Vars en fransk blev det i pölsevagnen innan vi gav oss iväg hemåt. Nu plockar jag undan, sköter om diskmaskin och tvättmaskin. Har en del att stryka. Mats är ute och gräver för ovanlighetens skull. Ett billigt sätt att resa kanske Kina (?) men dit kommer man väl ändå inte!!!

__________

Så nu har jag skrivit en enkel recension på en svår bok ovan.

...samt skrivit in några av mina favoritrecept och fler kommer...

__________

På kvällen bjöd Eva-Katrine på köttfärsfyllt bröd med korn i och smarrig sallad med fetaost till.



Knoppade in innan alla paren hade åkt i stjärnor på is.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"På kvällen bjöd Eva-Katrine på köttfärsfyllt bröd med korn i och smarrig sallad med fetaost till."

Det lätt spännande, får man recept?

Ann

Ingela sa...

Ska kolla med Eva-Katrine, vet att hon sällan jobbar efter recept men vi får se hon minns säkert vad hon hade i. Kommer!!! Ingela