Bloggintresserade

onsdag 7 oktober 2009

Onsdag

... "ska jämt bråka" fortsätter visan, men det vill vi då inte. Vädret artar sig trist kom Mats och sa precis. Han som brukar ha fint på sin arbetslösa dag. Kanske, kan man hoppas på en fin torsdag?

Annars ser jag just nu främst "fram emot" en lång dag.

Dagens outfit iklädd den nya tunikan och det hjärtat som du lilla Irene fick av mig för lite mer än ett halvår sedan. Tänker på dig ofta och idag är du med mig hela dagen bokstavligt talat.



E-K: "Vilken snygging du är, fast det är du i vad som helst :) Hoppas att du får mycket komplimanger idag".

Den första fick jag av pappa som direkt sa vad fin du är idag... och då menade han det för han brukar inte strö såna lovord runt sig. Och det är viktigt!
Sen har jag ju fått en till på jobb visst är det kul med en komplimang... men allra viktigast är ju ändå att själv känna sig pigg och alert. Eller hur?

Ann: "Åh vad fin du är i tunikan! Mycket du!"

Främst såtillvida att det inte är något som sitter åt...

Ann: "Här strålar solen".

Här i Åhus regnar det, men jag har det bra förspänt idag. Liftar till Glashyttan med Mats som ska fixa några cementblock till entrén... och sen ser fram emot att det slutar regna.

Ann: "Mörkt och liten regnskur när jag vakna, nu grått och 9.5C och ser vinden i grenarna...
 
Åh vicka mumsiga mattallrikar ni fick igår... hade passat mig också att bli serverad :-)"

Vilken lyx rent trött efter två möten som en Zoombi ut med siktet inställt Rese... Då står Mats och Charlie på parkeringen. :-)))

Lite plattläggning hade det allt blivit på hemmaplan idag. Surfinghörnan, och handling till morgondagens soppa :) Idag god rest; biffar från igår.

Idag har det kommit ett mail från dig Louise (Charlies uppfödare) Tyvärr kan jag inte öppna det men jag hör av mig imorgon!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fin du är i tunikan! Mycket du!

Här strålar solen.

Ann

Anonym sa...

Vilken snygging du är, fast det är du i vad som helst :) Hoppas att du får mycket komplimanger idag.

Kram Eva