Bloggintresserade

måndag 11 augusti 2008

Mängder av maneter

Mats iväg och spelar fotboll med korpen på kvällen, tejpat sitt finger ihop med de andra fingrarna ville absolut spela.

Lucky och jag tog kvällspromenaden och nu har jag Ågren. Han hade bestämt sig ville promt ner till havet. Han var mycket tydlig med vart han var på väg. OK vi har mätt upp sträckan det är 800 meter, men vi skulle ju hem också. Hade inte hjärta att neka honom. Han njöt, hittade en pinne vi var ända nere vid vattnet och han gick i med tassarna. Sedan satt vi visserligen en stund där nere men vi skulle ju hem igen. Det gick bra men när vi kom till dörren var han helt slut.

Känner mig inte upplagd för att mer än kommentera mängder av maneter men har faktiskt aldrig sett så många förut vid denna kusten.

1 kommentar:

Jeanette... sa...

Hej Ingela! Har haft mycket trevlig läsning ett par timmar nu på förmiddagen! Fick länken till din blogg av mor och ser fram emopt att följa vad som händer i ditt liv. Jag håller tummarna för Lucky!
Min dotter Isabella (nu 16 år) har en egen hemsida om du vill kika in: www.vikkissida.com och jag har min egen hemsida på www.dajalas.se
Ta vara på er alla, kramar
syster Jeanette:-)